Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí – Martina Manethová
Martina Manethová
Bakalářská práce
Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
Analysis of customer care in company Baťa, a. s. until year 1945 as an inspiration for present business environment
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat způsob péče o zákazníky a její jednotlivé aspekty ve společnosti Baťa a. s. do roku 1945. Na základě této analýzy jsem vytvořila návrh několika doporučení, jak by se mohly inspirovat současné firmy v oblasti vztahů se zákazníky. Práce je členěna na dvě hlavní části. V teoretické části jsem zpracovala přehled poznatků týkajících se řízení vztahů se zákazníky …víceAbstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to analyze how customer care and its individual aspects were handled in the company Baťa a. s. until year 1945. I had proposed several suggestions based on this analysis which could inspire contemporary companies in the area of customer relations. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part I summarized the knowledge regarding customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MANETHOVÁ, Martina. \textit{Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ky5n4x/.
Jak správně citovat práci
Manethová, Martina. Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí . Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Management vzdělávání zaměstnanců ve společnosti AmRest Coffee s.r.o.
Ngoc Anh Tran -
Vzdělávání a další vzdělávání zaměstnanců v zařízení sociální péče pro mentálně postižené
Jana Sajdlová -
Vzdělávání zaměstnanců zabezpečujících péči v domovech pro seniory
Taťána Jurásková -
Optimalizace systému vzdělávání zaměstnanců ústavu sociální péče
Monika Melšová -
Vzdělávání zaměstnanců v oblasti péče o zákazníky
Martin Massaniec -
Péče o lidské zdroje v organizaci v oblasti celoživotního vzdělávání a osobního rozvoje zaměstnanců
Pavel Šulc -
Péče zaměstnavatele o pracovní podmínky zaměstnanců
Ingrid Miščíková -
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Lucie Chlupová