Místní krajina ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska – Bc. Daniela Marková
Bc. Daniela Marková
Master's thesis
Místní krajina ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska
Local landscape in teaching of geography in case study of region Lanškroun
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá místní krajinou ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska. V teoretické části je popsána problematika místní krajiny ve vyučování zeměpisu. Stěžejní částí je studijní text, obsahující kompletní charakteristiku regionu Lanškrounsko. Na tento studijní text navazuje soubor příloh v podobě aktivit využitelných ve výuce.Abstract:
This diploma thesis deals with the local landscape of Lanškroun region in geography lessons. In the theoretical part there is a description of the issue of local landscape in geography lessons. A crucial part of the thesis is the study text including complex geographical characteristic of Lanškroun region. This text is followed by the part containing practical exercises to be used in geography lessons …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sc0zx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Geography
Práce na příbuzné téma
-
Komemorace druhého odboje na Žďársku v období normalizace v rámci badatelské výuky v terénu
Antonín Kadlec -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Možnosti terénní výuky geografie v Evropsky významné lokalitě (příkladová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)
Monika CIHELKOVÁ -
Terénní praktikum z botaniky v PR Rybníky v Trnávce
Vendula MARTINÍKOVÁ -
Výuka v terénu - pozitivní a negativní dopad antropogenní činnosti v okolí Doubravy
René ŠIMEČKA -
Kombinace výuky ve třídě s výukou v terénu
Lenka Večerková -
Terénní projektová výuka v českokrumlovském regionu
Barbora Barešová -
K čemu je geografie? Hodnocení a reprezentace významu geografie
Kateřina SOKELOVÁ