Místní krajina ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska – Bc. Daniela Marková
Bc. Daniela Marková
Diplomová práce
Místní krajina ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska
Local landscape in teaching of geography in case study of region Lanškroun
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá místní krajinou ve výuce zeměpisu na příkladu Lanškrounska. V teoretické části je popsána problematika místní krajiny ve vyučování zeměpisu. Stěžejní částí je studijní text, obsahující kompletní charakteristiku regionu Lanškrounsko. Na tento studijní text navazuje soubor příloh v podobě aktivit využitelných ve výuce.Abstract:
This diploma thesis deals with the local landscape of Lanškroun region in geography lessons. In the theoretical part there is a description of the issue of local landscape in geography lessons. A crucial part of the thesis is the study text including complex geographical characteristic of Lanškroun region. This text is followed by the part containing practical exercises to be used in geography lessons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sc0zx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komemorace druhého odboje na Žďársku v období normalizace v rámci badatelské výuky v terénu
Antonín Kadlec -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Možnosti terénní výuky geografie v Evropsky významné lokalitě (příkladová studie v povodí Kateřinského potoka v Českém lese)
Monika CIHELKOVÁ -
Terénní praktikum z botaniky v PR Rybníky v Trnávce
Vendula MARTINÍKOVÁ -
Výuka v terénu - pozitivní a negativní dopad antropogenní činnosti v okolí Doubravy
René ŠIMEČKA -
Kombinace výuky ve třídě s výukou v terénu
Lenka Večerková -
Terénní projektová výuka v českokrumlovském regionu
Barbora Barešová -
K čemu je geografie? Hodnocení a reprezentace významu geografie
Kateřina SOKELOVÁ