Bc. Eliška Durasová
Master's thesis
Nákup jako součást obchodu
Purchasing as a part of the trade
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na téma Nákup jako součást obchodu. Nákup v podniku značným způsobem ovlivňuje jeho celkový chod. Může pozitivně či negativně ovlivnit efektivnost a hospodárnost firmy. Nelze stanovit jednotný postup nákupu, kterým by se mohly řídit všechny firmy. Každá společnost disponuje svou vlastní strategií, jak nejlépe řídit nákup. Mezi klíčové faktory, na základě kterých podnik řídí …moreAbstract:
The dissertation is focussed on the theme Purchasing as an Integral Part of a Commercial Entity. Purchasing has a significant impact on the overall operation of a company as it can have a positive or negative effect on its effectiveness and efficiency. It is not possible to set out a single unified approach to purchasing that could be followed by all companies. Every company has its own strategy for …moreKeywords
Dodavatelé dodavatelský řetězec ekonomické objednací množství nákup obchod obchodní oddělení oddělení nákupu přepravní kontejner termín dodání zakázka zásoby suppliers supply chain economic order quantity purchase trade purchasing department sales department shipping container delivery date commision stock
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ci5ir/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Posouzení různých faktorů ovlivňujících dobu zdržení přepravního kontejneru: Studie napříč několika námořními přístavy
Mohan Saini -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Analýza činnosti rezervačního oddělení luxusního 5* hotelu v Praze
Yekaterina Piyagina -
Postavení a vzájemné vazby oddělení marketingu a obchodu ve vybraných organizacích
Lucia Šťastná -
Projekt optimalizace procesů obchodního oddělení a návrh nové organizační struktury obchodního oddělení ve společnosti XY
Lenka Šenkeříková -
Návrh a vizualizace klíčových ukazatelů výkonnosti pro obchodní oddělení
Martina Riegerová -
Návrh a implementace BI řešení pro obchodní oddělení společnosti
Daniel Markanović -
Moderní manažerské přístupy k vedení obchodního oddělení
Tomáš Urban