Bc. Eliška Durasová
Diplomová práce
Nákup jako součást obchodu
Purchasing as a part of the trade
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma Nákup jako součást obchodu. Nákup v podniku značným způsobem ovlivňuje jeho celkový chod. Může pozitivně či negativně ovlivnit efektivnost a hospodárnost firmy. Nelze stanovit jednotný postup nákupu, kterým by se mohly řídit všechny firmy. Každá společnost disponuje svou vlastní strategií, jak nejlépe řídit nákup. Mezi klíčové faktory, na základě kterých podnik řídí …víceAbstract:
The dissertation is focussed on the theme Purchasing as an Integral Part of a Commercial Entity. Purchasing has a significant impact on the overall operation of a company as it can have a positive or negative effect on its effectiveness and efficiency. It is not possible to set out a single unified approach to purchasing that could be followed by all companies. Every company has its own strategy for …víceKlíčová slova
Dodavatelé dodavatelský řetězec ekonomické objednací množství nákup obchod obchodní oddělení oddělení nákupu přepravní kontejner termín dodání zakázka zásoby suppliers supply chain economic order quantity purchase trade purchasing department sales department shipping container delivery date commision stock
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ci5ir/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení různých faktorů ovlivňujících dobu zdržení přepravního kontejneru: Studie napříč několika námořními přístavy
Mohan Saini -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Analýza činnosti rezervačního oddělení luxusního 5* hotelu v Praze
Yekaterina Piyagina -
Postavení a vzájemné vazby oddělení marketingu a obchodu ve vybraných organizacích
Lucia Šťastná -
Projekt optimalizace procesů obchodního oddělení a návrh nové organizační struktury obchodního oddělení ve společnosti XY
Lenka Šenkeříková -
Návrh a vizualizace klíčových ukazatelů výkonnosti pro obchodní oddělení
Martina Riegerová -
Moderní manažerské přístupy k vedení obchodního oddělení
Tomáš Urban -
Návrh a implementace BI řešení pro obchodní oddělení společnosti
Daniel Markanović