Společenská odpovědnost organizace jako faktor výběru zaměstnavatele – Bc. Olena Tyltina
Bc. Olena Tyltina
Diplomová práce
Společenská odpovědnost organizace jako faktor výběru zaměstnavatele
Corporate social responsibility as a factor of choice of the employer
Anotace:
Cílem této magisterské práce bylo pochopit, jakou váhu má společenská odpovědnost firmy (dále SOF) při porovnávání jednotlivých nabídek a finální volbě uchazečů o práci. Rozsáhlá tematika společenské odpovědnosti firem byla rozpracována dle jednotlivých pilířů SOF i jako celek. Kromě toho byla problematika SOF zařazena do kontextu jiných faktorů, které pomáhají uchazečům o práci jednotlivé nabídky …víceAbstract:
The aim of this thesis is to understand what significance corporate social responsibility (hereafter CSR) has for candidates, when they are comparing job offers and when making the final choice. A wide topic of corporate social responsibility has been developed by both the individual pillars of CSR and as a whole. In addition, issues of CSR was included in the context of other factors that help job …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h5syj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mirka Nečasová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić