Systém řízení kvality pro revizy normy – Bc. Marcela Petáková
Bc. Marcela Petáková
Master's thesis
Systém řízení kvality pro revizy normy
Quality management system after standard examination
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku systému řízení kvality po revizi normy. V teoretické části krátce připomenu vývoj jednotlivých systémů managementu kvality a následně detailněji rozpracuji normy řady ISO 9001 a klíčové pojmy. Nastíním ekonomické aspekty péče o kvalitu, přínosy a náklady spojené se systémem řízení kvality. V praktické části se zabývám v týmu poradenské společnosti A+M Consulting …viacAbstract:
The purpose of the thesis is to map the issue of the quality management system after the norm revision. In the theoretical chapter there is a brief survey of the development of the individua quality management system, which is followed by a detailed description of the ISO 9001 norms and the key points. I also outline economic aspects of maintaining the quality, benefits and expenditures arising out …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fg4pm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Milan Novotný
- Oponent: doc. Ing. Jan Kožíšek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Projekt vybudování systému managementu kvality dle požadavků normy ISO 9001 ve firmě Logitron s.r.o.
Michal Andrejsek -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Management kvality jako nástroj snížení nákladů a zvýšení produktivity podniku
Daniel Stanko