Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu – Luisa Divišová
Luisa Divišová
Bachelor's thesis
Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu
Promotion of Junior Basketball Club through Digital Marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci digitálního marketingu pro propagaci juniorského basketbalového klubu Žabiny Brno. Práce kombinuje teoretická východiska a praktickou aplikaci poznatků získaných výzkumnou metodou dotazníkového šetření. Cílem je identifikovat efektivní digitální kanály a obsah, které by mohly klubu pomoci zvýšit popularitu a rozšířit jeho členskou i fanouškovskou základnu …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the optimization of digital marketing for the promotion of the junior basketball club Žabiny Brno. The work combines theoretical foundations with the practical application of knowledge gained through the research method of questionnaire survey. The aim is to identify effective digital channels and content that could help the club to increase its popularity and expand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIVIŠOVÁ, Luisa. \textit{Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/kzf7wv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Divišová, Luisa. Propagace juniorského basketbalového klubu prostřednictvím digitálního marketingu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le