Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu "bez obalu" – Bc. Jana Nováková
Bc. Jana Nováková
Diplomová práce
Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Consumer Attitudes and Preferences of Generation Y at Purchasing Products under the "Non-packaged" Business Concept
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou obchodního konceptu prodeje „bez obalu.“ Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské postoje a preference generace Y (lidí ve věku 15-39 let) při nákupu produktů v rámci bezobalového prodejního konceptu. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, jako je obchod, maloobchod, chování spotřebitele, vymezení generací, obaly a jejich vliv na životní prostředí a bezobalový …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the “non-packaged” concept in the sale of goods. It aims at evaluation of consumer attitudes and preferences of the Y generation (young people aged 15-39), at purchasing products under the “non-packaged” business concept. The theoretical part of the thesis explains terms such as trade, retail, consumer behaviour, the definition of generations, packaging, their impact on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Jana. \textit{Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu ''bez obalu''}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/kzgv4a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Obchod s fitness produkty v dopadu pandemie COVID-19
Matěj Pik -
Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží
Tomáš Ric -
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Martin Onderka -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková
Název
Vložil
Vloženo
Práva