Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu "bez obalu" – Bc. Jana Nováková
Bc. Jana Nováková
Master's thesis
Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Consumer Attitudes and Preferences of Generation Y at Purchasing Products under the "Non-packaged" Business Concept
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou obchodního konceptu prodeje „bez obalu.“ Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské postoje a preference generace Y (lidí ve věku 15-39 let) při nákupu produktů v rámci bezobalového prodejního konceptu. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, jako je obchod, maloobchod, chování spotřebitele, vymezení generací, obaly a jejich vliv na životní prostředí a bezobalový …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the “non-packaged” concept in the sale of goods. It aims at evaluation of consumer attitudes and preferences of the Y generation (young people aged 15-39), at purchasing products under the “non-packaged” business concept. The theoretical part of the thesis explains terms such as trade, retail, consumer behaviour, the definition of generations, packaging, their impact on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Jana. \textit{Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu ''bez obalu''}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/kzgv4a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Obchod s fitness produkty v dopadu pandemie COVID-19
Matěj Pik -
Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží
Tomáš Ric -
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Martin Onderka -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights