Lucie FEREŠOVÁ

Bakalářská práce

Proměna české tiskové reklamy cílené na ženy od roku 1900 po 20. léta 20. století

The changes of Czech press advertising targeted at women from 1900 to the 1920s
Anotace:
Cílem práce je s pomocí sémiotických přístupů analyzovat tiskovou reklamu zaměřenou na ženy v období od roku 1900 po dvacátá léta 20. století. Primární prameny jsou reklamní části a přílohy novin a velkoměstských populárních časopisů. Autorka definuje ženy coby specifickou cílovou skupinu reklamy, popisuje proměnu inzerovaného sortimentu i značek, specifikuje persvazivní rétorické i vizuální strategie …více
Abstract:
The aim of this thesis is to employ the semiotic approaches to media analysis in order to investigate and interpret printed advertisements directed at women during the period between the year 1900 and 1920's. The primary sources are the advertisement pages and supplements of newspapers and popular city magazines. The author defines a woman as a specific target group of advertisements, describes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Pezda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FEREŠOVÁ, Lucie. Proměna české tiskové reklamy cílené na ženy od roku 1900 po 20. léta 20. století. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta