Vliv primárních skupin na kupní rozhodování studentů – Sofiya Fomina
Sofiya Fomina
Bachelor's thesis
Vliv primárních skupin na kupní rozhodování studentů
The influence of the primary group on students' purchasing decision making
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza vlivu primárních skupin, především rodičů a kamarádů, na kupní rozhodování studentů. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny základní pojmy potřebné pro správné pochopení zmíněné problematiky. Součástí této práce je rovněž kvantitativní analýza dat získaných z dotazníkového šetření a odpovědí na položené výzkumné otázky. Provádí se i hodnocení významnosti …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the influence of the primary group, mainly parents and friends, on students' purchasing decision making. The theoretical part describes and explains the basic concepts required for a correct understanding of the mentioned problem. This thesis also includes a quantitative analysis of data obtained from the questionnaire and answering the research questions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81733
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Anna Bambasová -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng