Foreign Speech Sound Perception with Dyslexia – Eliška SPILKOVÁ
Eliška SPILKOVÁ
Bakalářská práce
Foreign Speech Sound Perception with Dyslexia
Foreign speech sound perception with dyslexia
Abstract:
This thesis provides a literature review on the topics of native and foreign speech perception in typically-developing population and in the population impaired with developmental dyslexia. Studies have demonstrated that because of a deviance in the speech perception development, dyslexics do not perceive sounds on the basis of phoneme categories like the typical population, but rather on the basis …víceAbstract:
Obsahem této bakalářské práce je souhrn literatury na téma vnímaní rodného a cizího jazyka u typické populace a u lidí postižených vývojovou dyslexií. Studie ukázaly, že z důvodu deviace ve vývoji percepce řeči, nevnímají dyslektici zvuky na základě fonémů jako typická populace, ale spíše na základě alofonů. V oboru je nedostatek výzkumu, který by navrhnul důsledky tohoto jevu pro percepci cizího jazyka …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Václav Jonáš Podlipský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SPILKOVÁ, Eliška. Foreign Speech Sound Perception with Dyslexia. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglická filologie - Francouzská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Dyslexie: přehodnocování Bakkerova modelu v angličtině jako cizím jazyce
Žaneta ŠÍMOVÁ -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií.
Andrea Pozdníčková -
Akční výzkum: Výuka anglického jazyka u žáků s dyslexií na základní škole
Lucie Trčková -
Demokratický deficit rozhodovania EÚ v reakcii na finančnú a dlhovú krízu
Anna Uhnáková -
Twin deficit hypotéza
Magda Krupárová -
Cognitive deficit profile in right-side and left-side brain lesions
Iva Senohrábková -
Demokratický deficit EU jako politický problém v ČR
Jan Hejl
Název
Vložil
Vloženo
Práva