Specifika pedagogické komunikace s nadaným žákem z pohledu pedagogického asistenta – Gabriela DAVIDOVÁ
Gabriela DAVIDOVÁ
Bakalářská práce
Specifika pedagogické komunikace s nadaným žákem z pohledu pedagogického asistenta
Specifics of educational communication with gifted pupil from the perspective of teaching assistant
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nadanými žáky, jejich charakteristikou a metodami prohlubování jejich nadání. V teoretické části jsou popsány pojmy nadání, inteligence a komunikace. Dále se práce zabývá pojmem pedagogický asistent, jeho náplní práce a činností ve třídě. V praktické části bylo cílem výzkumu zjistit, jak nadané děti komunikují s okolím, hlavně se svým učitelem a se svými spolužáky. Dále se …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with gifted pupils, their characteristics and methods of enhancing their talents. In the theoretical section, there is describes the concepts of talent, intelligence and communication The thesis deals with the term teaching assistant, his job description and activities in the classroom. In the practical part of the research was to determine how gifted children communicate with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAVIDOVÁ, Gabriela. \textit{Specifika pedagogické komunikace s nadaným žákem z pohledu pedagogického asistenta}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/l05jzh/.
Jak správně citovat práci
DAVIDOVÁ, Gabriela. Specifika pedagogické komunikace s nadaným žákem z pohledu pedagogického asistenta. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva