Specifika pedagogické komunikace s nadaným žákem z pohledu pedagogického asistenta – Gabriela DAVIDOVÁ
Gabriela DAVIDOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika pedagogické komunikace s nadaným žákem z pohledu pedagogického asistenta
Specifics of educational communication with gifted pupil from the perspective of teaching assistant
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nadanými žáky, jejich charakteristikou a metodami prohlubování jejich nadání. V teoretické části jsou popsány pojmy nadání, inteligence a komunikace. Dále se práce zabývá pojmem pedagogický asistent, jeho náplní práce a činností ve třídě. V praktické části bylo cílem výzkumu zjistit, jak nadané děti komunikují s okolím, hlavně se svým učitelem a se svými spolužáky. Dále se …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with gifted pupils, their characteristics and methods of enhancing their talents. In the theoretical section, there is describes the concepts of talent, intelligence and communication The thesis deals with the term teaching assistant, his job description and activities in the classroom. In the practical part of the research was to determine how gifted children communicate with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2013
- Supervisor: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAVIDOVÁ, Gabriela. \textit{Specifika pedagogické komunikace s nadaným žákem z pohledu pedagogického asistenta}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/l05jzh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DAVIDOVÁ, Gabriela. Specifika pedagogické komunikace s nadaným žákem z pohledu pedagogického asistenta. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Assistance in Education
Theses on a related topic
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights