Ing. Kateřina Šulcová

Diplomová práce

Marketingové postupy a jejich omezení z hlediska nekalé reklamy

Marketing practices and its limitation from point of view of unfair competition
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamy a s ní související regulací, jak z hlediska práva, tak z hlediska etiky. Cílem práce je rozebrat a zhodnotit současný stav dané problematiky a přiblížit ji tak lépe běžnému spotřebiteli.Teoretická východiska jsou doplněna o ukázky konkrétních projevů nekalé reklamy v praxi a vlastní výzkumná šetření mapující postoj veřejnosti vůči neetické reklamě. Získané …více
Abstract:
This thesis is about specifics of advertising and its regulations based in law and moral principles.The goals is to evaluate the current state of advertising issue. Beside the theory, we can find here examples of specific cases of dishonest advertising and personal research mapping the public attitude and ways of dealing with dishonest advertisement.The content of this research can be used by reader …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
  • Vedoucí: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
  • Oponent: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace