Marketingové postupy a jejich omezení z hlediska nekalé reklamy – Ing. Kateřina Šulcová
Ing. Kateřina Šulcová
Master's thesis
Marketingové postupy a jejich omezení z hlediska nekalé reklamy
Marketing practices and its limitation from point of view of unfair competition
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamy a s ní související regulací, jak z hlediska práva, tak z hlediska etiky. Cílem práce je rozebrat a zhodnotit současný stav dané problematiky a přiblížit ji tak lépe běžnému spotřebiteli.Teoretická východiska jsou doplněna o ukázky konkrétních projevů nekalé reklamy v praxi a vlastní výzkumná šetření mapující postoj veřejnosti vůči neetické reklamě. Získané …viacAbstract:
This thesis is about specifics of advertising and its regulations based in law and moral principles.The goals is to evaluate the current state of advertising issue. Beside the theory, we can find here examples of specific cases of dishonest advertising and personal research mapping the public attitude and ways of dealing with dishonest advertisement.The content of this research can be used by reader …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uq2bq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
- Vedúci: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Etické limity reklamy
Veronika Šilhanová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Nekalá soutěž v oblasti provozování datových úložišť
Kateřina Pláteníková -
Evropské patentové právo a nekalá soutěž
Jakub Ošmera -
Nekalá soutěž a právní prostředky ochrany spotřebitele v současné právní úpravě
Radka Kozelková -
Nekalá soutěž
Klára Suchá -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu
Lucie Motlová