Vliv marketingu na obchodní úspěch firmy xy – Bc. Bogdan Patanin
Bc. Bogdan Patanin
Master's thesis
Vliv marketingu na obchodní úspěch firmy xy
The influence of marketing on the commercial success of the company xy
Abstract:
Tématem diplomové práce je vliv marketingu na obchodní úspěch firmy. Jedná se o téma velice aktuální, neboť s rostoucí globalizací jsou firmy ohroženy stále větší a větší konkurencí. Proto hledají možnosti, včetně marketingu, jak se odlišit, jakou hodnotu přinést zákazníkovi. Diplomová práce pojednává o možném vlivu uplatnění různých marketingových strategií (produktové, cenové, distribuční, komunikační …moreAbstract:
Thesis topic is The influence of marketing on the commercial success of the company. This is a very current topic, because with increasing globalization, companies are vulnerable to greater and greater competition. So look for any opportunity, including marketing, in order to best effect. This thesis will discuss the possible impact of the application of various marketing strategies (product, pricing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mrwua/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Aneta Jiroutková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova