Bc. Marie Chladilová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl vysvětlit, co je to marketingová strategie podniku a čím je tvořena. Hlavní část práce se věnuje podniku Knihkupectví X. Je v ní popsána jeho současná marketingová strategie. Dále tato část bakalářské práce obsahuje návrhy marketingové strategie pro podnik, vyhodnocení jejich efektivnosti a návrh harmonogramu.
Abstract:
This bachelor thesis aims to explain what is the marketing strategy of a company and what it consists of. The main part of the thesis is devoted to the company Knihkupectví X. It describes its current marketing strategy. Furthermore, this part of the bachelor thesis contains proposals for a marketing strategy for the enterprise, an evaluation of their effectiveness and a proposal for a timetable.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Král, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola Sting, o.p.s.

Vysoká škola Sting, o.p.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků