Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata – Shakira Khan
Shakira Khan
Master's thesis
Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Attitudes of Young Consumers in Mumbai Towards the Bata Brand
Abstract:
Consumer behaviour and consumption patterns are dynamic facets of the marketing field. In order to keep the firm viable, marketers must monitor these developments and adapt their methods appropriately. This diploma thesis aims to determine how Mumbai's youth view the Bata brand in the present day. In order to determine this, the paper delves further into marketing and the mix in the footwear industry …moreAbstract:
Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Khan, Shakira. Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Marketing ve virtuálním prostředí a jeho vliv na spotřebitelské chování hráčů
Matěj Schamberger -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Marketing podle trendů spotřebitelského chování
Adam Šrámek