Shakira Khan

Master's thesis

Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata

Attitudes of Young Consumers in Mumbai Towards the Bata Brand
Abstract:
Consumer behaviour and consumption patterns are dynamic facets of the marketing field. In order to keep the firm viable, marketers must monitor these developments and adapt their methods appropriately. This diploma thesis aims to determine how Mumbai's youth view the Bata brand in the present day. In order to determine this, the paper delves further into marketing and the mix in the footwear industry …viac
Abstract:
Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Khan, Shakira. Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe