Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu – Bc. Lucie MICHALČÍKOVÁ
Bc. Lucie MICHALČÍKOVÁ
Master's thesis
Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu
Effectiveness of structured teaching of children with autism spectrum disorder in the main educational stream.
Abstract:
Diplomová práce zkoumá a představuje na základě kvalitativního šetření v designu případové studie přínos speciálněpedagogických postupů metodiky strukturovaného učení, které jsou využívány u žáka staršího školního věku s poruchou autistického spektra nejen ve výchovně vzdělávacím procesu základní školy hlavního vzdělávacího proudu, ale i v domácím prostředí. Studie zjišťuje přenositelnost těchto metodických …moreAbstract:
Based on a qualitative research consisting of a case study, this Diploma Thesis deals with and presents the contribution of special-pedagogy methods of structured learning used on an older school-age student suffering from the autism spectrum disorder not only within the educational process of the elementary school educational mainstream, but also at home. The study deals with the transferability of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHALČÍKOVÁ, Lucie. \textit{Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/l0b1t7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MICHALČÍKOVÁ, Lucie. Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Využití strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Ludmila Rybářová -
Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální
Pavla Bartušková -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Pavla FOJTŮ -
Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Martina Jančíková -
Edukace rodičů a domácí cvičení jako významná součást úspěšné pleopticko-ortoptické léčby dětí
Tereza Nová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights