Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu – Bc. Lucie MICHALČÍKOVÁ
Bc. Lucie MICHALČÍKOVÁ
Master's thesis
Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu
Effectiveness of structured teaching of children with autism spectrum disorder in the main educational stream.
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá a představuje na základě kvalitativního šetření v designu případové studie přínos speciálněpedagogických postupů metodiky strukturovaného učení, které jsou využívány u žáka staršího školního věku s poruchou autistického spektra nejen ve výchovně vzdělávacím procesu základní školy hlavního vzdělávacího proudu, ale i v domácím prostředí. Studie zjišťuje přenositelnost těchto metodických …viacAbstract:
Based on a qualitative research consisting of a case study, this Diploma Thesis deals with and presents the contribution of special-pedagogy methods of structured learning used on an older school-age student suffering from the autism spectrum disorder not only within the educational process of the elementary school educational mainstream, but also at home. The study deals with the transferability of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHALČÍKOVÁ, Lucie. Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Práce na příbuzné téma
-
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Využití strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Ludmila Rybářová -
Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální
Pavla Bartušková -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Pavla FOJTŮ -
Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Martina Jančíková -
Edukace rodičů a domácí cvičení jako významná součást úspěšné pleopticko-ortoptické léčby dětí
Tereza Nová
Názov
Vložil
Vložené
Práva