Práce s marketingovým mixem, jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Liudmila Fomenko
Bc. Liudmila Fomenko
Bakalářská práce
Práce s marketingovým mixem, jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Marketing Mix Work as Presumption Success of Entrepreneurial Subject in the Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix, jakožto jeden z hlavních nástrojů marketingového řízení, a jeho uplatnění při dosažení cílů, které si podnikatelský subjekt vytyčil. Cílem práce je na základě analýzy makro a mikroprostředí provést analýzu práce firmy s prvky marketingového mixu a vyhodnotit silné a slabé stránky firmy v této oblasti její činnosti. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix, as one of the main tools of marketing management, and its application in achieving the goals set by the entrepreneurial subject. The aim of the thesis is to analyze the work of the company with the elements of the marketing mix based on analysis of macro and microenvironment and to evaluate the strengths and weaknesses of the company in this area …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o7y6q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková