Bc. Lucie Libovická

Master's thesis

Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti

Marketing campaign of the company setting/organisation including the efficiency metrics
Anotácia:
V diplomové práci se zabývám tvorbou marketingové kampaně pro uvedení nového produktu na trh. Společnost Libovický s.r.o. identifikovala příležitost v prodeji vestavěných skříní přes e-shop a vyvinula produkt Flexible, který je možné tímto distribučním kanálem prodávat. Pro uvedení svého produktu na trh si přizvala na pomoc PR agenturu, aby měla jistotu v dobře zacílené a efektivní kampani. V teoretické …viac
Abstract:
In the thesis I deal vith the creation of marketing campaigns for a new product on the market. The company Libovický Ltd. has identified anopportunity to sell built-in wardrobes via e-shop and developed a Flexible product that is available through this distribution channel to sell. For placing of its product on the market has been assisted by the PR agency to have confidence in well-targeted and effective …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Petr Vaškovic
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance