Bc. Ivona JELÍNKOVÁ
Master's thesis
Metody ve výuce anglické gramatiky
Methods in teaching English grammar
Abstract:
This diploma thesis deals with methods in teaching English grammar. The theoretical part offers the possible methods of teaching grammar, its presentation and practice. At the beginning of the Theoretical part, the grammar is explained as a systematic description of rules in language. Further, grammar is presented with its currents position in language learning and teaching. In the following part of …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá metodami ve výuce anglického gramatiky. Teoretická část nabízí možné způsoby výuky gramatiky, její prezentaci a procvičování. Na začátku teoretické části je gramatika vysvětlena jako systematický popis pravidel ve výuce cizího jazyka. V další části teoretické kapitoly jsou prezentovány trendy výuky gramatiky s některými možnými způsoby prezentace gramatiky a jejího procvičování …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JELÍNKOVÁ, Ivona. Metody ve výuce anglické gramatiky. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-ČJ
Theses on a related topic
-
Výuka gramatiky v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Monika VRÁNOVÁ -
Gramatická cvičení v učebnicích anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy
Adéla FLOREOVÁ -
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová -
Prezentace přacích vět v lingvistických manuálech a vybraných učebnicích angličtiny (úroveň C1)
Jiří Havel -
Induktivní a deduktivní přístup při výuce gramatiky německého jazyka
Simona Tušicová -
Induktivní a deduktivní přístupy při výuce matematiky
Jiří BŘEHOVSKÝ -
Příklady dobré praxe výuky anglické gramatiky induktivní metodou
Markéta MARTÍNKOVÁ -
Postoj sociálních pracovníků, klientů s duševním onemocněním a rodinných příslušníků klientů ke spolupráci s rodinami v organizacích zabývajících se sociální prací s duševně nemocnými lidmi
Hana Houšková