David Krbec

Bachelor's thesis

Věrnostní programy na spotřebitelských trzích

Abstract:
Tématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje – věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy právě do kontextu marketingu a dále představuje jejich historii a vývoj. Pozornost je věnována také specifikům trhu – tedy segmentaci a cílovým zákaznickým skupinám, které jsou pro účinné nastavení věrnostního programu klíčové …more
Abstract:
The aim of this Bachelor’s thesis is to present one of the marketing tools used to promote sales ̶ the customer loyalty programmes. For this purpose, the theoretical part of the thesis puts the loyalty programmes into the context of marketing and presents their history and development. Attention is also paid to market specifics, i.e. segmentation and target customers’ groups which are the key elements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií