David Krbec
Bachelor's thesis
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích
Abstract:
Tématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje – věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy právě do kontextu marketingu a dále představuje jejich historii a vývoj. Pozornost je věnována také specifikům trhu – tedy segmentaci a cílovým zákaznickým skupinám, které jsou pro účinné nastavení věrnostního programu klíčové …moreAbstract:
The aim of this Bachelor’s thesis is to present one of the marketing tools used to promote sales ̶ the customer loyalty programmes. For this purpose, the theoretical part of the thesis puts the loyalty programmes into the context of marketing and presents their history and development. Attention is also paid to market specifics, i.e. segmentation and target customers’ groups which are the key elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/l109oo/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Ekonomika a managament / řízení průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová