Věrnostní programy na spotřebitelských trzích – David Krbec
David Krbec
Bachelor's thesis
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje – věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy právě do kontextu marketingu a dále představuje jejich historii a vývoj. Pozornost je věnována také specifikům trhu – tedy segmentaci a cílovým zákaznickým skupinám, které jsou pro účinné nastavení věrnostního programu klíčové …viacAbstract:
The aim of this Bachelor’s thesis is to present one of the marketing tools used to promote sales ̶ the customer loyalty programmes. For this purpose, the theoretical part of the thesis puts the loyalty programmes into the context of marketing and presents their history and development. Attention is also paid to market specifics, i.e. segmentation and target customers’ groups which are the key elements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/l109oo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a managament / řízení průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová