Ing. Veronika Nosková
Bakalářská práce
Regulace reklamy
Regulation of advertising
Anotace:
Práce analyzuje právní stránku v reklamě. Vymezuje pojem reklamy, dotýká se historie a vzniku. Předmětem pozornosti je právo veřejné, soukromé, etická samoregulace. Provede nás orgány regulace, zákonem o rozhlasovém a televizním vysílání, nekalosoutěžním jednáním a v poslední části práce se dostaneme mezi děti a mladistvé, které reklama ovlivňuje také, a to v dost velké míře. Cílem, jak je již uvedeno …víceAbstract:
This paper introduces the legal aspects of advertising. It defines the concept of advertising, with touches of history and creation. The object of attention is the law of public, private, ethical self-regulation. Examine our regulators, the Act on Broadcasting, unfair competition and the last part we get among children and adolescents that advertising influences as well, and in quite a large extent …víceKlíčová slova
Reklama historie reklamy regulace reklamy samoregulace právní stránka reklamy veřejnoprávní a soukromoprávní předpisy etika děti v reklamě psychologie Advertising history of advertising advertising regulation self legal page advertising public law private law ethics childern in advertising psychology
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qlpnn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Soukromoprávní a veřejnoprávní soutěžní delikty a možnost jejich jednočinného souběhu
Markéta Adámková -
Veřejnoprávní a soukromoprávní aspekty v podnikání
Štefan ŠIMONČÍK -
Sousedská práva a ochrana ovzduší
Tereza Krátká -
Právo proti nekalé soutěži a zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání
Dorota Rudelová -
Marketingová komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize
Barbora Růžičková -
Analýza rozhlasového zpravodajství ve veřejnoprávní a komerční stanici.
Marcela Robková -
Označování zboží a služeb a nekalá soutěž
Petra Lerchová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová