A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets – Bineesh Bino
Bineesh Bino
Master's thesis
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Anotácia:
The beer industry is a vital global industry, with annual sales of $294.5 billion. Many countries spend a lot of money on alcohol each year, and beer is the most commonly consumed beverage globally.. It is also the third most popular beverage in the world, after water and tea.. The analysis of consumers and their tastes can help companies bring new beer brands to market, and knowing the psychological …viacAbstract:
The beer industry is a vital global industry, with annual sales of $294.5 billion. Many countries spend a lot of money on alcohol each year, and beer is the most commonly consumed beverage globally.. It is also the third most popular beverage in the world, after water and tea.. The analysis of consumers and their tastes can help companies bring new beer brands to market, and knowing the psychological …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146957
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Jan Kadlec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BINO, Bineesh. \textit{A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/l13ev0/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Service Quality and Consumer Satisfaction
Kseniia Bobykina -
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
Karolína Novotná -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova