Pedagogická komunikace při hodnocení v odborném výcviku – Bc. Ladislav Mátl
Bc. Ladislav Mátl
Diplomová práce
Pedagogická komunikace při hodnocení v odborném výcviku
Pedagogical communication in the technical training evaluation
Anotace:
Hodnocení a klasifikace jako důležitá a velmi citlivá součást školního vyučování. Metody, funkce a kriteria hodnocení v odborném výcviku. Činitelé výchovně vzdělávacího procesu a jejich vzájemná interakce. Možnosti rozvoje pedagogické komunikace a její vliv na utváření klimatu v učební skupině. Aktivní sebekontrola a sebehodnocení žáků jako motivační prostředek. Orientační klasifikační tabulka, pomůcka …víceAbstract:
Assessment and grading as an important and very sensitive part of school teaching. Methods, functions and standards of assessment in the vocational training. Factors of educational process and their interaction. Advancement possibilities of pedagogical communication and its influence on the atmosphere in the learning group. Active self - control and self - image of pupils as an incentive instrument …víceKlíčová slova
Hodnocení a klasifikace pedagogická komunikace klima učební skupiny hodnocení praktických činností funkce hodnocení Orientační klasifikační tabulka. Assessment and grading pedagogical communication atmosphere in the learning group hands-on training assessment functions of assessment benchmark classification schedule.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xblsj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Teachers' assessment and grading criteria in ELT at lower secondary schools
Martin STANĚK -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Hodnocení a sebehodnocení pohybové gramotnosti u žáků 2. stupně ZŠ a srovnání vesnické a městské školy
Aneta SLÁMOVÁ -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Metodické aspekty hodnocení zdravotnických technologií (Health Technology Assessment) a jejich implikace ve vybrané oblasti zdravotnické péče
Jana Rozmarinová -
Efektivní pedagogická komunikace ve vybrané výuce při řešení kázeňských problémů
Václav ČAPEK -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká