Tomáš Legierski
Diplomová práce
Herec ve svém těle
ACTOR IN HIS OWN BODY
Anotace:
Legierski, Tomáš. Herec ve svém těle. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Fakulta divadelní, 2013. 74 str. V této diplomové práci se Tomáš Legierski pokouší nahlížet na hereckou práci jako na autonomní a kreativní uměleckou činnost, která nespočívá v pouhé reprodukci režijních představ. Hlavním východiskem je pro autora hercovo tělo, tělesnost. Každá role, charakter, postava, kterou se herec za …víceAbstract:
Legierski, Tomas. The actor in his own body. Prague: Academy of Performing Arts in Prague, Faculty of Theatre, 2013. 74 pp. In this work, Tomas Legierski is attempting to show that acting is an autonomous and creative artistic work that does not consist of the mere reproduction of directorial ideas. The main starting point, according to this author, begins with an actor's body, his physicality/corporeality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2013
- Vedoucí: Veronika RIEDLBAUCHOVÁ
- Oponent: Jaroslav ETLÍK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Metody odbavování vizuálních prostředků v divadelním prostředí
Jindřich Hudeček -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Hledání herecké metody
Marie Machová -
Orfeus, Herkules a rap: Rap jako výrazový prostředek divadelní inscenace. Kognitivně teatrologická analýza
Johana Jurášová -
Studium herectví on-line a prezenčně
Barbora Vágnerová -
Hledání možností psychohygieny při studiu herectví
Anna Řeháková -
Operní herectví: teorie vs. praxe
Veronika Loulová