Bc. Martin Vebr

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál

A design of the marketing strategy for a newly established discount portal
Anotace:
ANOTACE Autor: Bc. Martin Vebr Název: Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál. Diplomová práce identifikuje problematiku slevového nakupování a charakterizuje marketingové a provizní strategie pro vstup nové společnosti na trh. Součástí práce jsou návrhy a doporučení pro nově vzniklý slevový portál.
Abstract:
ANNOTATION Author: Bc. Martin Vebr Title: A design of the marketing strategy for a newly established discount portal. My thesis identifies problems of discount shopping and characterizes marketing and commission strategies for entering new company to the market. The thesis also contains proposals and recommendations for the newly formed discount portal.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. David Král, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management