Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál – Bc. Martin Vebr
Bc. Martin Vebr
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
A design of the marketing strategy for a newly established discount portal
Anotace:
ANOTACE Autor: Bc. Martin Vebr Název: Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál. Diplomová práce identifikuje problematiku slevového nakupování a charakterizuje marketingové a provizní strategie pro vstup nové společnosti na trh. Součástí práce jsou návrhy a doporučení pro nově vzniklý slevový portál.Abstract:
ANNOTATION Author: Bc. Martin Vebr Title: A design of the marketing strategy for a newly established discount portal. My thesis identifies problems of discount shopping and characterizes marketing and commission strategies for entering new company to the market. The thesis also contains proposals and recommendations for the newly formed discount portal.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ze0ee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. David Král, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Vývoj mobilní aplikace pro slevový portál
Maxym Kostevych -
PODNIKATELSKÝ PLÁN – SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
PODNIKATELSKÝ PLÁN - SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
Analýza a implementace slevového portálu
Daniel Zbořil -
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
Patricie Vindušková -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová