Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce – Anna Kopytová
Anna Kopytová
Bachelor's thesis
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
Possibilities of using the social network Facebook for companies, including paid advertising
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je posoudit, jaký je rozdíl mezi placenou a neplacenou inzercí na Facebooku. Zaměřila jsem se na hlavní možnosti, které Facebook poskytuje firmám. V teoretické části práce jsou vysvětleny způsoby, včetně reklamních systémů, díky kterým mohou firmy tuto sociální síť používat. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky využity, vyhodnoceny a porovnány mezi sebou. Hlavním …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the difference between paid and unpaid advertising on Facebook. I focused on the main opportunities that Facebook provides to companies. The theoretical part of the thesis explains the ways in which companies can use this social network, including advertising systems. In the practical part, these theoretical findings are used, evaluated and compared with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Stanislav Vasko
- Reader: Michal Kajfosz
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPYTOVÁ, Anna. \textit{Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/l1ri6t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital marketing and communication
Theses on a related topic
-
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Lucie Zlámalová -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Karin Tolochová -
Projekty na podporu kultury z hlediska kategorie symbolického kapitálu (na materiálu projektu na podporu městské kultury BU2R - projekt Budvaru)
Markéta KOŠAŘOVÁ -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Návrh vhodné reklamní kampaně pro Prager Limo na základě sémiotické analýzy nejúspěšnějších nápojových kampaní v ČR.
Adéla Kratochvílová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights