Ing. Lucie Zlámalová

Diplomová práce

Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy

Social Networks Advertising Effectiveness and its Influence Specifics on Women
Anotace:
Předložená diplomová práce si klade za cíl navrhnout efektivní reklamní kampaň na sociálních sítích pro českou módní značku Zannia a sestává ze tří dílčích částí. První z nich se na základě literární rešerše zaměřuje na přehledné shrnutí teoretických poznatků, a to jak z oblasti online marketingu a sociálních sítí, tak také reklamy na sociálních sítích a reklamy v oblasti módy. Charakterizováno je …více
Abstract:
The aim of the thesis resides in the proposal of an effective social media advertising campaign for the Czech fashion brand Zannia. The thesis is comprised of three constituent parts. Based on a literature review, the first part provides a theoretical background regarding both online marketing, as well as social media and fashion advertising. The purchase behavior of women on social networks is also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zlámalová, Lucie. Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace