Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku – Věra Smýkalová
Věra Smýkalová
Bachelor's thesis
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Purchase preferences in deciding on placing print advertising in periodicals
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na představení tiskové inzerce v periodickém tisku. Speciál-ně je zaměřena na periodický tisk v České republice s celostátním rozsahem určen pro věkovou kategorii 12 79 let s minimálním počtem vydání na 5x týdně. Práce zkoumá faktory, které ovlivňují zadavatele tištěné inzerce v rozhodování o jejím umístnění. V teoretické části je popsána inzerce, její formáty a vazba na …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the introduction of print advertising in periodicals. It is particularly focused on periodicals in the Czech Republic with a national scope oriented on the age group 12 79-year-old with minimal release to five times a week. The work exam-ines the factors which affect the print advertising customer in deciding where to place their advertisements. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMÝKALOVÁ, Věra. \textit{Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/l1x5bt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Smýkalová, Věra. Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Inzerce v mediích v období první republiky
Barbora Kartáková -
Analýza inzerce nabídky zaměstnání ve vybraném denním tisku
Barbora ŠABATOVÁ -
Reklamní inzerce v československém tisku v období první republiky
Martin Požárek -
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
Tereza Minářová -
Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
Petra KOPECKÁ -
Vznik a vývoj inzerce v České republice
Nikola Poláková