Zákaznická oddělení v praxi podniků – Bc. Kristýna Klejnová
Bc. Kristýna Klejnová
Diplomová práce
Zákaznická oddělení v praxi podniků
Customer departments in business practice
Anotace:
Diplomová práce analyzuje současný stav a procesy zákaznického oddělení ve společnosti Y, zkoumá jeho vliv na zákaznickou zkušenost a výkon firmy. Cílem je vyhodnotit postavení oddělení a navrhnout zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou část - rozbor odborných zdrojů, analytickou část - hodnocení oddělení pomocí rozhovorů, dotazníků a analýzy dokumentů, a návrhovou část. Metodika zahrnuje analýzu …víceAbstract:
The thesis analyses the current state and processes of the customer service department at Company Y, examining its impact on customer experience and company performance. The aim is to evaluate the status of the department and suggest improvements. The thesis is divided into a theoretical part - analysis of expert sources, an analytical part - evaluation of the department using interviews, questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/rz7pa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLEJNOVÁ, Kristýna. \textit{Zákaznická oddělení v praxi podniků}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/l1z6jt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Albert Kašpar -
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Zákaznická zkušenost
Tereza Lukůvková -
Zákaznická zkušenost ve vybrané společnosti XY.
Petra Koucká -
Budování zákaznické loajality ve společnosti Zátiší Catering Group, a.s.
Alena Větrovcová -
Vybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétní prodejně se sportovním zbožím
Michaela VRZALOVÁ -
Vliv personálních činností na výkonnost podniku
Jiřina Grycová -
Projekt zlepšení řízení výkonnosti pomocí KPI ve vybrané společnosti
Monika Gachová