Bc. Kristýna Klejnová

Diplomová práce

Zákaznická oddělení v praxi podniků

Customer departments in business practice
Anotace:
Diplomová práce analyzuje současný stav a procesy zákaznického oddělení ve společnosti Y, zkoumá jeho vliv na zákaznickou zkušenost a výkon firmy. Cílem je vyhodnotit postavení oddělení a navrhnout zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou část - rozbor odborných zdrojů, analytickou část - hodnocení oddělení pomocí rozhovorů, dotazníků a analýzy dokumentů, a návrhovou část. Metodika zahrnuje analýzu …více
Abstract:
The thesis analyses the current state and processes of the customer service department at Company Y, examining its impact on customer experience and company performance. The aim is to evaluate the status of the department and suggest improvements. The thesis is divided into a theoretical part - analysis of expert sources, an analytical part - evaluation of the department using interviews, questionnaires …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/rz7pa/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví