Tereza Lukůvková
Diplomová práce
Zákaznická zkušenost
Customer experience
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým přístupem zvaným zákaznická zkušenost. Práce spojuje tento přístup s chováním spotřebitele na trhu, jeho preferencemi, návyky a názory a snaží se poukázat na to, jak se toto chování liší v rámci generací. Proto byl v rámci této práce zpracován výzkum na téma Spotřební chování, životní styl a názory Generace X a Y a jeho výsledky byly interpretovány tak, …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a marketing approach called customer experience. The thesis combines this approach with consumer behaviour on the market, his preferences, habits, and opinions and tries to point out how this behaviour differs across generations. Therefore, research on Consumer Behaviour, Lifestyle, Opinions of Generation X and Y was conducted as part of this work, and its results were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Customer experience v bezobalových obchodech
Karolína Dvořáčková