Výuková opora pro žáky s lehkým mentálním postižením – Mgr. Markéta Malá
Mgr. Markéta Malá
Bakalářská práce
Výuková opora pro žáky s lehkým mentálním postižením
Edukational support for pupils witch mild mental distabilities
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je rozšíření výukové opory pro učitele odborného výcviku oboru pečovatelské služby pro práci v prádelnách s žáky s lehkým mentálním postižením. Ve své práci popisuji nejen platné didaktické zásady praktického vyučování, ale i specifika, která vyplývají s výukou žáků s mentálním postižením. Cílem této opory je rozvoj klíčových a odborných dovedností a umožnění žákům po úspěšném …víceAbstract:
The aim of my diploma disertation is to widen educational support for teachers of special training in day care working in laundries with pupils with mild intellectual disability. In my disertation I describe not only valid didactic principles of practical teaching but also all specific issues that emerge when working with pupils with mild intellectual disability. The aim of this support is to develop …víceKlíčová slova
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci klíčové kompetence lehká mentální retardace mentální postižení obor vzdělání plánování výuky poruchy chování práce v provozu prádelny prací prostředky pračky proces praní rámcový vzdělávací program speciální pedagogika školní vzdělávací program žáci se speciálními vzdělávacími potřebami/ Health and safety regulations core competencies mild mental retardation mental disability field of education lesson planning behavioral disorders work in service laundries detergents washing machines washing process educational program Framework special Education school educational program pupils with special educational needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dax45/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavla Stejskalová
- Oponent: Ing. Jan Děcký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA