Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021 – Adam CHROBÁK
Adam CHROBÁK
Bakalářská práce
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
The political marketing of movement ANO in the Elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2017 and 2021
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021. Práce si klade za cíl analyzovat obě volební kampaně a najít rozdíly, v čem a jak se lišily. Kampaně jsou analyzovány na základě předvolební situaci, hlavních témat, vybraných marketingových strategií, aktivity na Facebooku a financování kampaní. V teoretické části jsou uvedeny pojmy politický …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the political marketing of the ANO movement in the 2017 and 2021 elections to the Chamber of Deputies. The thesis aims to analyse both election campaigns and find the differences in what and how they differed. The campaigns are analysed based on the pre-election situation, main themes, chosen marketing strategies, Facebook activity and campaign financing. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHROBÁK, Adam. Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Mezinárodní vztahy a bezpečnost
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Problematika volebního chování a politický marketing
Zbyněk Římal -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020
Michal Gombarčík -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Politický marketing v předčasných parlamentních volbách v roce 2013
Soňa Budajová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
29. 4. 2023