Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021 – Adam CHROBÁK
Adam CHROBÁK
Bachelor's thesis
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
The political marketing of movement ANO in the Elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2017 and 2021
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021. Práce si klade za cíl analyzovat obě volební kampaně a najít rozdíly, v čem a jak se lišily. Kampaně jsou analyzovány na základě předvolební situaci, hlavních témat, vybraných marketingových strategií, aktivity na Facebooku a financování kampaní. V teoretické části jsou uvedeny pojmy politický …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the political marketing of the ANO movement in the 2017 and 2021 elections to the Chamber of Deputies. The thesis aims to analyse both election campaigns and find the differences in what and how they differed. The campaigns are analysed based on the pre-election situation, main themes, chosen marketing strategies, Facebook activity and campaign financing. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHROBÁK, Adam. \textit{Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/l200od/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHROBÁK, Adam. Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Political Communication and Marketing / Political Communication and Political Marketing / International Relations and Security
Theses on a related topic
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Problematika volebního chování a politický marketing
Zbyněk Římal -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020
Michal Gombarčík -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Politický marketing v předčasných parlamentních volbách v roce 2013
Soňa Budajová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
29/4/2023