1. Teoretická část:\nl{}Destrukce fotografického obrazu\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Destrukce\nl{}b) výstavní soubor: Destrukce – BcA. Tereza Štouračová
BcA. Tereza Štouračová
Master's thesis
1. Teoretická část:\nl{}Destrukce fotografického obrazu\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Destrukce\nl{}b) výstavní soubor: Destrukce
1. Theoretical part: Destruction of Photographic Image 2. Practical part: a) Destruction b) Destruction
Abstract:
Ve své diplomové práci se věnuji destrukci fotografického obrazu ať už se jedná o umělecký záměr, ale také o neumělecké ničení fotografií. Hlavní část textu, která pojednává o uměleckém destruování snímků, je rozdělena do podkapitol podle důvodu zásahu, což bylo mimo jiné i hlavním cílem práce. Dalším cílem bylo vyhledání nových autorů a jejich porovnání.Abstract:
I devote my thesis to the destruction of photographic image, whether it is an artistic intention or a non-artistic destruction of photographs. The main part of the text, focused on artistic destruction of pictures, is divided into subchapters, according to the cause of interference, which was, amongst other things, the main objective of the thesis. Further purpose was searching for new authors and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTOURAČOVÁ, Tereza. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$Destrukce fotografického obrazu$\backslash$nl$\{\}$2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$a) autorská publikace: Destrukce$\backslash$nl$\{\}$b) výstavní soubor: Destrukce}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/l20b2y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štouračová, Tereza. 1. Teoretická část:\nl{}Destrukce fotografického obrazu\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Destrukce\nl{}b) výstavní soubor: Destrukce. Zlín, 2020. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Advertising Photography
Theses on a related topic
-
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská