Bc. Barbora Hošťálková

Master's thesis

Komunikační strategie neziskové organizace

Communication Strategy of Nonprofit Organization
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá činnost a propagaci neziskových organizací, které se zaměřují na vzdělávací projekty financované Evropskou unií. Konkrétně je zaměřena na program Erasmus+ Youth Exchange, který podporuje kulturní výměnu a osobní rozvoj mladých lidí. Cílem je vytvořit komunikační strategii pro Českou debatní společnost na základě výstupů získaných z dotazníkového šetření, analýzy konkurence …more
Abstract:
This thesis examines the activities and promotion of non-profit organizations that focus on educational projects funded by the European Union. Specifically, it is focused on the Erasmus+ Youth Exchange program, which supports cultural exchange and personal development among young people. The goal is to create a communication strategy for the Czech Debate Society based on the results obtained from a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hošťálková, Barbora. Komunikační strategie neziskové organizace. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications