Emocionální a významová konotace barevných odstínů – Karolina WILLERTHOVÁ
Karolina WILLERTHOVÁ
Bachelor's thesis
Emocionální a významová konotace barevných odstínů
The Emotional and Conotative Meaning of Colours
Anotácia:
Karolina Willerthová, Emocionální a významová konotace barevných odstínů, Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky. Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Pavel Škobrtal, PhD. Ostrava, 2014. 72 stran. Pro volbu tématu ?Emocionální a významová konotace barevných odstínů?, jsem se rozhodla, po konzultační hodině u pana PhDr. Pavla Škobrtala, PhD., ve které jsme se v porovnání s …viacAbstract:
ABSTRACT In my thesis I?m focusing on ?The emotional and connotative meaning of colours?. I chose this theme with Mr. PhDr. Pavel Škobrtal, PhD., because we agreed, that this theme is very important for personal and emotional development. Meaning of colours isn?t well-known for every people and it is hiding very interesting informations as treatment of colours, meaning of colours in dreams, or why …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zverejniť od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Pavel Škobrtal, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WILLERTHOVÁ, Karolina. Emocionální a významová konotace barevných odstínů. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Education / společný základ - výtvarná orientace
Práce na příbuzné téma
-
Barva jako prostředek k vyjadřování emocí na 1. stupni základní školy
Petra VOVČIČKOVÁ -
Barva a emoce
Matěj Valenta -
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
Gabriela Pličková