Silvie Ondrušková

Diplomová práce

Spolupráce firem v ČR s univerzitami jako součást HR marketingu

Cooperation with universities as part of HR marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá personálním marketingem se zaměřením na jeho externí část, která je chápána jako způsob získávání zaměstnanců v požadované kvantitě a kvalitě. V teoretické části bude definován pojem HR marketing, bude popsána podstata marketingového přístupu k lidským zdrojům a nástroje, které využívá ve srovnání s klasickým marketingem. Také bude objasněna role personálního útvaru společností …více
Abstract:
Subject of the thesis is HR marketing with focus on its external part, which is seen as a way to recruit employees in the required quantity and quality. In the theoretical part the term HR marketing will be defined, the essence of the marketing approach to human resources will be described as well as the tools used in comparison with conventional marketing. Next, the role of the HR department in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58363