Tereza Hliňáková

Bakalářská práce

Analýza loajality návštěvníků multikin CineStar

Analysis of customer loyalty to the multiplex CineStar
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit, zda v současné době v České republice existuje loajalita návštěvníků multikin CineStar k této značce. Dále prozkoumat, na čem je ona loajalita postavena, případně zjistit, z jakých důvodů jejich zákazníci loajální nejsou. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první je spíše teoretická a věnuje se marketingu obecně, chování spotřebitele …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out whether there is customer loyalty among visitors of multiplex CineStar to this brand. Also, to examine what the loyalty is based on, or discover the reasons of its customers for not being loyal. The piece of work is divided into two parts where the first one is rather theoretical and is dedicated to marketing in general, consumer behaviour including the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75349

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod