Analýza loajality návštěvníků multikin CineStar – Tereza Hliňáková
Tereza Hliňáková
Bakalářská práce
Analýza loajality návštěvníků multikin CineStar
Analysis of customer loyalty to the multiplex CineStar
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit, zda v současné době v České republice existuje loajalita návštěvníků multikin CineStar k této značce. Dále prozkoumat, na čem je ona loajalita postavena, případně zjistit, z jakých důvodů jejich zákazníci loajální nejsou. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první je spíše teoretická a věnuje se marketingu obecně, chování spotřebitele …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out whether there is customer loyalty among visitors of multiplex CineStar to this brand. Also, to examine what the loyalty is based on, or discover the reasons of its customers for not being loyal. The piece of work is divided into two parts where the first one is rather theoretical and is dedicated to marketing in general, consumer behaviour including the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Fumiya Kimura -
Vybraný segment trhu volnočasových aktivit
Jana Fléglová -
Komparace programové nabídky artových kin a multikin na českém a ruském filmovém trhu
Dina Masalimova