Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu – Matěj Beneš
Matěj Beneš
Bachelor's thesis
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Utilization of a PPC campaign for increasing the turnover of an e-shop
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou online marketingu s konkrétním zaměřením na PPC reklamu. Rozebírá její specifikace a principy fungování a seznamuje čtenáře s různými typy PPC kampaní, které nabízí platformy Google Ads a Sklik. Práce se dále věnuje tématu webové analytiky a měření návštěvnosti pomocí Google Analytics a Google Tag Manager. V rámci projektu New River Gear je demonstrován postup nastavení …viacAbstract:
This thesis focuses on the analysis of online marketing with a specific emphasis on PPC advertising. It discusses its specifications and principles and introduces the different types of PPC campaigns offered by Google Ads and Sklik platforms. The thesis also covers the topic of web analytics and web traffic measurement using Google Analytics and Google Tag Manager. The New River Gear project demonstrates …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Adam Polášek
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Google Chrome OS - teorie a praxe
Jan Hora