Eliminace projevů ADHD při použití speciálních technik ve výtvarné výchově – Bc. Ivana Kudrnová
Bc. Ivana Kudrnová
Bakalářská práce
Eliminace projevů ADHD při použití speciálních technik ve výtvarné výchově
Elimination of ADHD symptoms with using special technics in Art Education
Anotace:
Tématem bakalářské práce je, v současné době velmi aktuální, porucha pozornosti s hyperaktivitou a teorie výtvarné výchovy. Zabývá se eliminací projevů ADHD při použití speciálních technik ve výtvarné výchově. Teoretická část práce popisuje ADHD z hlediska projevů a jejich souvislostí. Kapitola výtvarné výchovy se věnuje vývoji výtvarného projevu, projektové výuce výtvarné výchovy a výtvarným technikám …víceAbstract:
Topic of Bachelor´s thesis is attention deficit hyperactivity disorder and Art theory. It deals with elimination of ADHD symptoms with using special technics in Art Education. The teoretical part of thesis describes ADHD symptoms and these context. Development of art expression, project Education in Art and art techniques are in the part of Art Education. The last chapter in teoretical part deals with …víceKlíčová slova
vzdělávání žák se speciálními vzdělávacími potřebami porucha pozornosti s hyperaktivitou inkluzivní vzdělávání individuální podpora riziko sociální vztahy sebevědomí výtvarná výchova výtvarná tvorba dětský výtvarný projev výtvarný projekt speciální výtvarná výchova motivace education student with special educational needs attention deficit hyperactivity disorder inklusive education individual support risk social relations self-confidence Art Education artactivities children´s creative expression art project special art motivation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rwotw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Sochor, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ